czwartek, 29 grudnia 2016

Cześć kochani :)
Jak Wam minęły Święta? Ja miałam mnóstwo rzeczy na głowie, ponieważ czas ten spędzałam już w nowym mieszkanku :). To był także jeden z powodów przez które tak długo nic nie pisałam...
Koniec roku nastraja pewnie większość z Was do refleksji, dotyczących tego jak minął ten rok. Dla mnie to był bardzo pracowity i udany czas :). Niedawno zdałam egzamin na prawo jazdy, a w wigilię przyjęłam oświadczyny! :) Oby kolejny rok był równie udany :).
Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją kremu do twarzy.


Krem jest przeznaczony do cery suchej i naczynkowej. Moja skróra twarzy jest raczej mieszana, ale ma też skłonności do naczynek. Problemy pojawiają się zwłaszcza, przy częstym wahaniu temperatur, np. po wejściu do ciepłego pomieszczenia z mroźnego dworu.

Muszę powiedzieć, że jestem zadowolona z tego kremu, ponieważ zaczerwienienia znikały dość szybko dając kojący wpływ na moje policzki :).  Konsystencja jest lekka, a zapach przyjemny. Myślę, że w przyszłości wrócę jeszcze do tego kremu, bo jego cena jest również zachęcająca - ok, 15 zł. Teraz jednak chciałabym spróbować czegoś z bardziej naturalnym składem. Może cos polecicie? :)

Na koniec chciałabym życzyć Wam wspaniałego Sylwestra, udanej zabawy i oczywiście szczęliwego Nowego Roku! :*

5 komentarzy:

  1. Mam duże zaczerwieniana więc muszę sobie wypróbować :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem przepięknie pachnie <3 Szczęśliwego Nowego Roku :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) krem super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) krem super :)

    OdpowiedzUsuń