czwartek, 2 listopada 2017

Witajcie kochani :)
Niedługo szykuję się na trening boksu :). W międzyczasie postanowiłam napisać post o tym jak miło spędziłam weekend :).
Byłam na wycieczce w Bydgoszczy. Mój narzeczony miał tam kurs doszkalający, a ja postanowiłam mu towarzyszyć ;). Zabraliśmy ze sobą moją mamę, bo obie nigdy nie byłyśmy w tym mieście :).
Oto kilka zdjęć:




Na koniec przerwa na kawkę :)

Wyjazd był bardzo udany :). Uwielbiam poznawać nowe miejsca, a Wy? :)

Na koniec polecam Wam filmik z inspirującymi kreacjami. W sam raz na Sylwestra! Co prawda jest jeszcze trochę czasu, ale z doświadczenia wiem, że na ostatnią chwilę ciężko znaleźć coś co nam się spodoba :).




Pozdrawiam :*


5 komentarzy:

  1. Nie miałam być okazji w Bydgoszczy, ale miasto piękne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing place, so lovely and interesting photos! Great post darling!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie sobie pojechać nawet na krótką wycieczkę, ja też podróżuję kiedy tylko mogę :) Dodaję Twój blog do obserwowanych, zapraszam również na mój, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń